LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09 January 2012

DIVAnya kau!!!


artis mana lak yang berlagak diva nih...!!!! bajet blog ni blog melodi ke hapa nak citer pasal artis.....bukan bukan dan bukan la....aku bukan nak cerita pasal artis mana pun....yang aku nak cerita ni pasal ada sorang manusia yg alahai...berlagak DIVA. !!! bajet ko HOT...ko bajet ko HEBAT..!!! talk to my hand lah..!!

Orang cakap, kalau bercakap atau nak buat apa-apa sekalipun, biarlah kena pada tempatnya. Betul? Betullah kan...apa plak tak betul nya...tapi aku pelik la manusia kat sini, bercakap macam ko sorang ajhe hidup kat muka bumi nih....ingat skit....kita ni tak selamanya menongkat langit...jalan jangan la nak mendabik dada sangat...hidung tu xyah kasi tinggi sangat bolah.....Tak HOT pun...

Aku bukan nak menghukum. kerana aku bukan org yg layak untuk menghukum dan paling penting aku jugak selalu buat silap, tapi aku tak berkenan bila kau menjaja cerita bahawa engkaulah malaikat penyelamat kami. bila kau duk canang kaulah manusia paling hebat, bila kau mengompang kaulah insan pilihan, owhhhhhhhh......menyampah plak aku....sumpah aku menyampah!!

Tak yah nak perasan DIVA sangat lah....:|

No comments: