22 September 2010

Terima Kasih TUHAN

walaupun sekalian manusia meninggalkan aku...DIA tetap menemani aku.....walaupun kadangkala aku melupakanNYA, DIA xpernah melupakanku...T_T...terima kasih TUHAN atas hidup yang kau berikan...

sejak kecik aku percaya aku dilahirkan untuk menjadi 'seseorang'.....tapi entah kenapa aku melakukan kesilapan ni....dan kesilapan tu berlarutan bertahun2....aku abaikan diri sendiri..aku pekakkan telinga dari mendengar nasihat keluarga & teman2..aku butakan mata dan hati dalam menilai 'sesuatu'..... dan kesannya aku sia2kan usia aku bertahun2 lamanya.......

Tapi aku masih budak baik.... (^_^), budak baik yang bodoh dan tuli...yang rabun mata dan buta hati....

ya ...!!!aku nekad akan tebus balik masa yang aku penah sia2kan dulu....aku akan...!!! ni janji aku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...