24 September 2010

~SeP!~

orang kata sepi indah....betul ke...????? mungkin betul..tapi indah bagi jiwa yang sedang bergelora.....indah bagi hati yang yang mencari ketenangan & kedamaian..indah bagi jiwa yang sedang bermonolog pada sang Pen cipta.....

tapi hakikatnya sepi itu kaku...sepi itu bisu...sepi itu sndiri....Biarkan aku sepi....biarkan aku sendiri....biarkan sepi menemani ku....biarkan.....aku ingin mencari kekuatan diri....aku ingin mencari diri sendiri....

aku pasti kesepian ini akan berakhir....cuma waktu nya aku tak pasti.......
aku menyepi bukan bermakna aku membenci......aku cuma ingin mencari kekuatan diri.......aku cuma ingin mencari ketenangan ...aku cuma ingin mencari kedamaian.....dan aku ingin meniti jalan......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...