03 September 2010

aku ingin hidup baik-baik

'hidup x selalu nya indah...ada suka ada duka..tapi walau apa pun hakikatnya...hidup perlu diteruskan.....'

aku ingin dan aku akan HIDUP BAIK-BAIK...kata-kata keramat yang pernah seorang teman berikan pada ku dulu.....'NONG'====> aku rindu kamu....dan pernah aku berikan juga pada seorg teman ku....& kata2 itu kini kembali pada ku...aku berikan buat diriku sendiri..hurrrrmrmmmm.......

walau sesukar mna perjalanan nya aku akan lalui..untuk diri sndri aku akan bangun....mana satu harus kita pilih dan tidak harus kita pilih....penyesalan or penyiksaan....penyesalan seperti nasi dah menjadi bubur..nak menangis air mata darah sekali pun xkan merubah apa.... tetapi jika memilih penyiksaan, tawakkal & berdoa adalah ubat yang paling mujarab untuk menukar ia menjadi sebaliknya....peluang masih ada untuk aku...aku akan bangun ...

aku akan HIDUP BAIK-BAIK...T_T

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...