LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 September 2010

jejalan..





weekend ni terisi dengan penuh...dah lama rasanya xberweekend....sabtu berbuka puasa bersama kak misah & co. Club Golf Tropicana menjadi destinasi... rasanya dalam sebulan berpuasa nih..ni la kali pertama aku makan semakanmakannya....hehehehehe..ntah ape2 ntah...macam2 masuk lam perut aku ni....tepat pkul 10.30malam kami sampai rumah,,,merehatkan badan..aku je la...cz dorang ada aktiviti yang mennti...bermain tepung (siapkan tempahan kueh raya)....gigihnya dorg ni....n esok pagi kami akan beraktiviti lagi......jalan TAR here i come..hehehehehe

1st tyme aku ke jalan TAR selepas lebih kurang 7taun x kesana....terima kasih kak jun, kak misah & nurul membawa saya ke sana...(^-^) terharunya.....rasanya sjak 2 taun lepas merancang nak kesana bersama 'seseorang' :)....tapi x kesampaian & semalam sumenya terlaksana....walaupun bkn dengan 'seseorang' itoo...... alhamdulillah...stat jam 11pg kami memulakan jelajahan kami di jalan TAR..org kat sana jgn cakap la..cam semut....gilerr ramai...tu la padah nya lau soping last minit....hahahaha...tp ok gak....tyme ni la drg buat sale giler2....pembeli lagi la giler membeli...hahahhaa....

aku rasa dalam kul 2 @ 3 petang baru aku dapat apa yg aku nak...huahuahauah..atleast aku ada baju raya taun ni...hooreeeyyyyyyyyy...hehehehehehe....

nurul kata kami akan ke 1utama untuk memanjakan kaki...wah..mmg sll dengar dia cerita pasl spa anak ikan...tp xpenah lagi kesana...huhu...dan hari ini aku kan mencuba...hahahhaa..apa la rasanya,,,,,,teruja nih....mmg best...mula2 mmg rasa geli..tp lama2...wahh...!!! bestnya..... rasa xnak angkat kaki nih...(^-^)

kul 4.05 ptg kami terus ke dalam jusco....ku pikirkan drg ni nak soping baju raya lagi..tp...jeng.jeng.jeng.kagum aku, bersoping underware aje abis sampai RM243.00 dasyatnye drg nih,,,,,

tepat kul 530 petg kami sampai umah...amannya dapat baring....dan dorg masih meneruskan aktiviti bermain tepung....salute sama kamurang...mmg c00l....hehehehe...aku dan nurul akan pulang ke shah alam selepas berbuka....:)

terima kasih kalian buat kan weekend aku beraktiviti...dah lama xberweekend....apa2 pun aku sgt hepi weekend ni..laupun penat bermaharajalela..hehehhehe...hati...aku harap kau hepi gak ye....lau pun aku tau hakikatnya....kau kena hepi gak tau....demi aku.....

No comments: