LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02 September 2010

dah nak raya upenye...!!

errmmm... rasanya baru semalam menyambut syawal...dah nak syawal lagi....syawal kali ni cm xde seri la pada aku...x tau nape...tapi aku xrasa mcm taun2 sebelum ni nak menemui syawal.....T_T..agaknya sebb aku xde wat ape2 preparation lagi kot.... tapi perasan xbest tu tetap ada....huh..!!! benci la mcm ni.....

org lain sume cam xcited nak raya...pasang lagu raya bagai...baju raya usah cakap la...kuih raya, sume dah ready...aku..?????? entah lah...dengar lagu raya aku rasa sedeyyyy..trus tukar channel...baju raya xde pun...guna je la baju yang ada......sedey kan....!!!T_T

mungkin mood raya aku blum datang kot....nnt blik kampung jmpa mak abah adik bradik yang lain mayb mood tu akan datang (hopefully).....

ape2 pun selamat hari raya blogger,,,,

No comments: