09 May 2013

Siri JalajahLejenFixi @ KLIBF

Pesta buku? memang aku takkan lepas peluang. kali ni juga tetap mesih begitu. berbekalkan sedikit uwang serta senarai buku yang bakal di grab, kami berjalan tak segan mencari kedudukan booth buku2 yg kami idami.

memandangkan hari tuh cuti umum, memang agak crowded lah PWTC time tuh. nak memilih buku pun agak xberapa nak best. mujur jugak dah siap list down buku2 yg aku nak. tapi bagus jugak pegi time 2 ramai org nih, cz aku just ambik buku2 yang aku dah list kan saja. memang xde chance nak belek buku2 lain. ^.^


Lihat hasilnya, lumayan bukan...!!! bukan saja dapat berkenalan plus berposing sakan ngan penulis2 hebat, dapat jugak memiliki novel2 rare mereka. tapi tatau plak bila aku nak menghabiskan semua buku2 nih plus ada beberapa buah lagi buku lama yang belum aku langsaikan.


Atas dasar membaca jambatan ilmu, buang semua perasaan malas. lets baca kawan2.. ^.^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...