09 May 2013

Selamat Panjang Umur Adik




Rupanya ramai insan kesayangan aku lahir di bulan May ni. Buat Amer dan Ayem yang yang bakal menyambut ulangtahun kelahiran pada 10 dan 13 May nanti, kakak ucapkan selamat hari lahir in advanced yer. Semoga menjadi anak kebanggaan keluarga hendaknya. 

Memandangkan aku takkan berada di kampung pada tarik keramat mereka, jadi aku putuskan untuk meraikan mereka sabtu lepas. awalnya aku hanya ingin membelikan mereka hadiah saja. tapi memandangkan memasing jual mahal ala2 drama melayu petang2 gitu. aku putuskan untuk memberikan meraka kek hari jadi saja. Huntung punya adik yang tak pandai meminta2 itu ini yang pada mereka lebih baik di belanjakan pada bende2 yang lebih berfaedah. cehhhh!!!! ^.^

Apapun aku sentiasa berdoa mereka di beri kesihatan yang baik, kejayaan dalam apa jua bidang. SELAMAT HARI LAHIR IN ADVANCED YER ADIK2 KU ^.^

#berkira2 untuk membuat kejutan untuk hari lahir emak 26 mei nant.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...