LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 February 2012

Adele - ''Someone Like You''

sumpah!!! aku bukan lah peminat tegar si adele ni apatah lagi bukan jugak org yg fanatik gilakbabi terhadap muzik. tapi ada something dalam lagu ni yg membuatkan aku rasa nak dengar dan terus mendengar lagu nih. mungkin jugak cerita yg cuba adale sampaikan cepat sampai ke hati aku.

1st taim aku dengar lagu ni dulu. masa tengah pewai gilakbabi turun dari puncak tahan. terus jatuh cinta...hahahaha.

1st para lagu ni ajhe dah menusuk kalbu. so mmg kene dgr sampai habis la kan

'I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.'

so layan lagu sudahhh...tak yah nak kenangkan sangat lah cerita2 lama. sume tuh ambik sebagai panduan untuk kita terus bertahan....chillllll :)

6 comments:

KeMatZ said...

padahal ko layan after Adele bolot semua Grammy Awards kan hahahhaha choiiii :P

layar_lara said...

eh eh choiii benauu.....aku baru tau pasal grammy awards bagai tuh slps 2jam aku wat entry nih occayyyyy...;p

Alhambra Adastra said...

chilll la sgt jgn bunuh diri kjp lg sudahhh

layar_lara said...

astaga.....bila cheq kata dah lepaskan...dah redhakan...maksudnya..dah lepaskan lah...:D

zureen said...

lagu ni best!

Cik Non said...

Suka lagu neh!!