22 February 2012

The voice2-The blind audition

ini cerita tentang The voice2-The blind audition. kalau nak di ikutkan aku bukan lah follower setia since season 1 dulu. tatau kenapa aku tertengok n terjatuh cinta plak ngan rancangan nih. so, setiap rabu mmg aku akan ambik peluang balik awl tuk menyaksikan rancangan yg dah pun menjadi rancangan peveret aku nih. :P

Rasanya hari ni minggu ke-3 blind audition ni akan berlangsung. Rancangan ala2 vokal bukan sekadar rupa nih di adili oleh Adam Levine jejaka bertatu si ossem, Blake Shelton yg mengingatkan aku pada pakcik senyum (cz muka dia sweet sgt), Christina Aguilera si Barbie doll dan CeeLo Green si jejaka cermin. licin je...:P

setakat ni aku teruja menyaksikan Jermaine Paul penyanyi latar alicia keys tu. dia menyanyi dgn gayanya yang tersendiri. dan menjadikan lagu complicated sbgai lagunya sendiri. teruja aku melihat dia hari tuh. Dia menjadi rebutan CeeLo Green dan Blake Shelton. tapi Pilihan Jermaine pastinya #TeamBlake. All the best yer..:)



Dan
Angel Taylor, gadis kulit Hitam ni punya aura tersendiri. Pada aku dia berjaya membawakan lagu adele dgn gayanya yg tersendiri. Dengan vokal yang punya aura dan style serta penuh emosi . walaupun di awal nyanyian agak ke laut jugak lah. nebes katanya. Kiranya aku ter'in' dalam nyanyiannya :D dan dia menjadi rebutan si jejaka ossem, si jejaka senyum dan si jejaka cermin. dan pilihan Angel #TeamAdam...


Pastinya aku takkan ketinggalan menyaksikan siaran nih. bukan sajer untuk menyaksikan bakat2 terpemdam di negara org putih tapi jugak untuk melihatAdam si jejaka ossem pujaan aku tuh :)

sumber : youtube

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...