LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 July 2015

Haaeeyyyy !! @ PD


Plan berpiknik bersama #GengHeaaayyy yang akhirnya menjadi nyata. Syukur. Terima Kasih lantulantun untuk semua yang menjayakan program ni. Destinasi kita utk program julungn kali kita acarakan ni di PD. Kalau ada yg kata 'PD je?' atau  'PD ada apa?'. Pada aku tak kisah kat mana pun yang penting kita dapat berkumpul bersama.Bukan senang nak gathering macam ni kan.
Dan sebenarnya banyak tempat yang aku baru tau akan kewujudannya di sini. Dan ada juga tempat yang tak sempat kami singgah. Takpe, mana tau geng Haaeeeyyy @PD v2.0 pulak.. ^.^

Taim aku duk menghandate pasal entry ni, perasaan tak sabar menunggu next event kita membuakbuak. jugak perasaan rindu momentmoment bersama kat sana tibatiba mai silih berganti tanpa henti. haiihhhhhhh. !!! *Baca sambil mengalirkan air mata.

No comments: