LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 July 2015

buka puasa @boat noodle

Alhamdulillah, plan nak berbuka puasa bersama geng heaeeeyy!! taun ni terlaksana juga walau asalnya seakan tak menjadi. walaupu tak berapa nak cukup korum, geng yang memenuhi hajat ni pun dah di kira OK. 

Plan asalnya macam2 tempat yang di cadangkan, setelah dipandang ditelek dan ditimbang dr banyak aspek kami dipaksa oleh kak ai  sebulat suara memilih lokasi ini. sebenarnya ni kali pertama aku merasa apa hebatnya Mee Bot yang asyik di perkata oleh hipster2 zaman ini. not bad lah..boleh repeat lain kali. Rasanya aku dengan sopannya berjaya menghabiskan hampir 5 mangkuk Mee kot.

 

No comments: