07 February 2013

tarikan A05/A06/A90 di PB1M

Macam selalu, pesta buku memang aku nanti2kan saban tahun. Tapi kali ni memang sangat berbeza dgn tahun2 sebelum ni.  Kalau sebelum ni memang novel chinta klise menjadi tumpuan aku setiap kali tibanya pesta buku, tapi tidak kali ini. Kiranya ini kali pertama aku ke pesta buku sebagai peminat tegar buku2 'haluan kiri'.

Berbekalkan kertas kuning berupa senarai buku yang akan aku grab, aku melangkah penuh semangat namun tetap ayu mencari amplitud serta magnitudnya kedudukan sebenar booth2 ohsem yang ada diantara mereka katanya memberi T-shirt percuma bg setiap pembelian RM 100 ke atas.



Kami hanya mengambil masa kurang 1jam untuk tour kami pada PB1M hari tuh. dah hasilnya. nahhhhhhh...lumayan bukan! aku bukan sajer dapat T-shirt percuma malah dapat juga beg2 ohsem dari mereka.

Percayalah kata aku, tak rugi kadang2 berbelanja pada sesuatu yg menjadi kegilaan kita dan mungkin akan menjadi kebanggaan anak cucu kita kelak.! ----> M0TIP! ^.^


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...