LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 October 2012

melawat mezium ATM, port dickson

walaupun dah berkali2 ke Port Dickson, ni kira kali pertama aku menjejakkan kaki ke Muzium ATM. Kalau korang kata tipikal mizum, Boringgg!! sumpah!!! korang silap. berada di muzium ATM ni seakan  mengimbau kegemilangan zaman2 belajar dulu.

Paling terasa bila aku malului terowong masa ke zaman Jepun jugak pintu zaman kesultanan melayu Melaka. terasa benar2 berada kat zaman tuh. sumpah rugi dan tak lengkap kalau percutian korang ke PD kalau xmasuk ke muzium nih.



Sepetang kat sini, banyak benda baru yang aku dapat tengok. Percaya lah, ia tidak se-klise yang korang bayangkan. Pada korang2 yg belum pernah ke mezium ATM, apakata luang2 kana masa ke sana. sumpah korang xkan rasa rugi!!

4 comments:

-tikah- said...

wahida..
klu dtg penang blh try muzium perang plak...best!!

layar_lara said...

waahhhhhh....kene p nih..^.^

KeMatZ said...

wahhh ... thanks 4 tha info ...
leh masukkan dalam tentetif aku siri jejalan Negeri Sembilan nanti :D

layar_lara said...

nganjing lah tuuu..mengong...!!!!