LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03 September 2012

Kemy dah tunang

Tahniah buat amy Asmidar yang telah selamat bertunang dengan Khairul Idzham raya 14 hari tuh. owwhhh sweet sangat. sama cantik sama kacak. tak sabar plak nak nengok kemy naik pelamin. actually, dua2 pun memang kawan beroutdoor aku. so kiranya kat majlis tu kami2 jer lah yang meriuhkan majlis.....kesian lak tuan rumah yang kena melayan karenah gilos kami nih.

Tengok dorang bertunang ni, membuatkan aku pulak yang rasa tak sabar nak kawen. takde tunang-tunnag dah, kawen trus. jimat belanja kan!. uhuk uhuk uhuk. oppsssss.... hehehehehhe

aku kompius dgn picca nih. apsal si emy dgn zack nengok aku macam tuh sekali...aku buat salah ke..?? Tp nice kan picca nih ^.^

Apapun, Selamat bertunang Khairul & Amy. moga dapat menempuh alam pertunangan dengan sabar & tenang. kami doakan yang indah2 ajher buat korang dan semoga cepat-cepat la mendirikan rumah-tangga dan berbahagia keakhirnya. Nanti kawin sudi2 la yer jemput lagi.

2 comments:

Amyz said...

waahhhh buat belog pasal Kemy's engagement..hahahaha!! Thanx kak!!

layar_lara said...

hikhikhik.......xsaba nak nengok kemy naik palamin plakk....:P