06 September 2012

Bolehkah aku menangis?



Bolehkan kalau aku menangis?
walaupun kata mereka aku akan nampak lemah
dan aku hanya menampakkan yang aku lemah
itu kata mereka
kerana yang aku tahu
aku hanya ingin menangis

Apa salahnya kalau aku menangis?
Andai airmata ini saja yang mampu menghilangkan resah
andai airmata ini saja mampu mengembalikan kekuatan
andai dgn air mata saja mampu memberi ketenangan

Ya KHALIK
bolehkah kalau aku menangis? Bolehkah kalau aku kecewa???
kerana aku yakin di saat aku sedang menangis kecewa
KAU akan datang membelai dan memujukku
kerana KAU tak pernah jauh...KAU sentiasa ada

3 comments:

pakDin said...

org ckp menangis tu dpt legakan hati kita..so pedulikan tanggapan org lain.
tulisan yg cik layar_lara tulis ni x nampak la sbnrnya..
sy terpaksa highlight dgn cursor utk tgok tulisan tu sbb background ada gmbar pokok daun..huhu

rowena ridzuan said...

orang yang kuat bukanlah orang yang tak pernah menangis,

orang yang kuat adalah apabila sesudah habis tangannya reda, dia bangkit semula untuk kembali berjuang selepas emosinya stabil.

so hang in there. be strong. Tuhan takkan sia-siakan perjuangan hambanya yang bertawakkal.

Kopi Susu said...

pakDin : terima kasih yer...!!!
pasal tulisan tuh...dh tukar ke sblah kiri...hope OK lah...:>D

Rowena : setuju sesangat...tahu, DIA sentiasa ada...:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...