LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08 December 2015

Sunathon Kampong




1st time aku dapat merasai majlis berkhatan beramairamai. tu pun sebab si hassan anak buah sulong aku nak berkhatan. 

seawal jam 8 pagi kami dah terpacak kat Masjid. sempat aku melihat kanakkanak ini berarak di perkaranganMasjid sebelom di mandikan beramairamai oleh abangabang pemadam Api.

Sebenarnya selain aktiviti berkhatan ni banyak lagi ativiti yang pihak penganjur adakakan. tak rugi pun kau libat kan diri dengan aktivitikampong yang sebegini , walaupun penglibatan kau tu bukan secara langsung pun.

Bila memikirkan anak buah aku yang sorang ni bakal menempuh alam dewasa, terasa diri ni dah semakin tua pula..!!!

1 comment:

Sheila Adziz said...

seronok la anak2 ni bila mandi kena sembur dengan bomba yer, bila sunat terus hilang seronok... hehe