22 December 2015

Bazaar Lepak #village people Moden

Ahad lepas sempat mengikuti pelancaran buku faizdickie #villagepeople keluaran Dubook Press. Plan ke sini pun atas ajakan Daus yang entah mimpi apa tetiba duk PM nyembang ntah pasal apa tetiba terbukak isu weekend. Jadinya aku yang sememangnya hanya merancang untuk mereput di rumah weekend tuh on ajher lahh tanpa banyak soal.

Selain pelancaran buku serta jualan buku Dubook ada macammacam stall lagi dai makanan pakaian kosmetik dan ntah apa2 lagi lah, ada juga aktiviti aktiviti santai yg penganjur sediakan.

 
Sebelum cargon, sempat lagi kami beramah mesra la kunun dengan orang kuat dubook selain dengan kak leha bunting yang ntah bila nak meletop.

  




Dah kalau namanya pergi showcase buku kan...wajib lah bawak balik buku kan. Motip lak aku nak beli selendang. Jadi semlama sempat aku sambar buku yang dah lama aku teringin na baca Membedah PRamlee bersama dengan buku Vilage People la of coz kan. Bertambah lak koleksi buku yang entah bila aku sempat nak baca.

Apapun selamat maju jaya Faiz dan semoga terus Liar& Angkuh di persada dunia Dubook ^.^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...