LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 October 2015

Tunaikan hajat Paan ke Sg Chiling





 

Hajat nak bawak adikadik aku ke Sg Chilling ni sejak dari sebelom puasa lagi. Dan barubaru ni je berpeluang bawak mereka ke sana.  Syukur!! sekurangkurangnya tertunai jugak Hajat. Yang paling berhajat Paan la si adik bungsu aku.

Aku sebenarnya agak takut la nak bawak adikadik aku naik sampai ke waterfall. Bukan apa, nak redah 5 batang sungai yang bukan calangcalang deras nya. Untuk korang yang dah biasa hiking atau untuk korang yang ada saiz badan normal rakyat m'sia aku tak heran. ni masing2 cikeding2 *sebenarnya perasaan aku je adik2 aku ni cekeding, hakikatnya tinggi mereke melebihi aku.

Syukur tiada sebarang kecelakaan dan trip mandimandi ni berjalan dengan jayanya. Alhamdulillah. paan siap boleh tanya kakak dia yang sorang lagi tu "kakak Ok tak' setiap kali kakak dia tu benti. dan aku senyum sendiri.

Paan kata 'nanti kita datang lagi tau kak'. Dan aku angkat ibu jari tanda setuju.
Owwhh...Selamat berjaya dalam UPSR & SPRA Paan ^.^

No comments: