22 October 2015

Rajah Revisit



Trip yang aku confirmed 3jam sebelom bertolak. Mujur jugak mental masih mampu di kawal sepanjang trail. kalau tak memang hazab aku nak layan. 

Kalau pertama kali dulu aku sempat melihat matahari terbenam live dari puncak Rajah kali ni aku bepeluang pula melihat matahari terbit dari sana. Cuma kali ni nasib tak berapa nak menyebelahi kami dek kerana Jerebu yang menggila. sekejapsekejap je kami dapat melihat view dari puncak. Kebanyakan masanya di tutup kabus tebal.

Nak sampai puncak Rajah macammacam trail hazab yang kau kena tempuh. dari trail redah sungai, trail manjat batu, trail pangok lutut ke dagu n macammacam trail hazab yang naik bulu roma aku nak cerita. Tapi apa lah sgt trailtrail hazab tadikalau nak di bandingkan dengan view superb kat atas sana kan.

Teringin pulak nak rasa trail Rajah via KKB. anyone?? :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...