03 March 2014

Meneroka Gua Ulu Tamu

Ni cerita pasal trip santai mak jemah meneroka gua Ulu Tamu dulu. Memandangkan meneroka Gua ni antara aktiviti outdoor yang tak pernah aku cuba seblom ni, aku sedikit teruja dengan TerUpnya event oleh  OWA ni. Awal2 lagi aku dah mengesahkan kehadiran aku.

Pada aku meneroka Gua juga menjanjikan keseronokan dan cabaran tersendiri. Walau hanya meneroka gua cabara2nya jangan kita ambil mudah.Air Deras, batuan licin, laluan sempit, laluan merangkak, laluan memenajat antara cabaran2 yg aku lalu di Gua Ulu Tamu haru tu. Tu belum lagi masuk bab, kesejukan melampau kat dalam tu.


Teruja rasanya nak meneroka khazanah Gua Batu Maloi pulak nanti. Rugi kalau tempat paling tinggi dan paling dalam kau dah sampai tapi meneroka gua kau belom mencuba. Ayuh..!!!! =D




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...