LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 November 2013

bukan sekadar KLiM's

Memang aku tak pernah plan pun untuk melihat pameran keretakereta internasional  lagi mewah ni. apatah lagi melihat di pemaran KLIM's. Plan asalnya aku hanya nak berjumpa empat mata dengan si Nong yang aku kirakira dah lapan tahun lamanya tak bersua muka. 

Memandangkan tempat penginapannya berdekatan dengan PWTC, dia yg dah berapa lama merancang untuk melihatlihat apa yang ada di sana namun aku antara penyebab mengapa hasratnya itu terlaksana akhirnya. aku yang tak punya apaapa rencana hanya On kan ajher.

Walau umor dah banyak angka, dia tetap sama macam Nong yg aku kenal dulu. sama..!!! xde yang berubah. tetap senghal macam dulu. banyak yg kami kongsikan dulu. cerita suka, duka, air mata, ketawa. hailaaaa...dan hari ini tetap sama. sekarang masingmasing dah ada hidup sendiri. 1 yg aku kagum dengan Nong. dia Kuat macam duludulu. aku selalu berharap aku akan kuat macam dia. 


kalau ada yang tanya apa bestnya pameran KLIM's ini. Pasti aku akan jawab dia bukan sekadar KLIM's. bukan sekadar pameran kereta sematamata. tapi pada aku lebih kepada perkongsian rasa antara dua sahabat. dekat seploh taun kot tak jumpa... :P 

Nanti kalau Allah setuju kita jumpa lagi kawan.!!!! Hidup baikbaik tau...^.^

2 comments:

KeMatZ said...

tahu plak ko jalan ke sana ... good ada kemajuan ... :P

layar_lara said...

well....what can i say...:P