18 January 2013

matlutfi90 si Remaja Vlogging

Tgh duk santai ngeteh tengahari semalam apa ke semua org duk cerita pasal matlutfi. siapa matlutfi? Apa pekerjaannya? Doktor? peguam? Jurutera? atau Majistret? Apa? vlogger? apa itu?

Sumpah sebelum ni, memang aku tak tau siapa dia, sampai lah si pakcik google memberi aku jawapannya. dan rupanya dia ni memang dah dikenali sejak berkurun lamanya. ----> nampak sangat aku ni out of date!

Dari situ aku duk usha video2 yg beliau hasilkan. Nampak simple tapi sarat dgn masej2 berguna. dan yang pasti buat aku senak perut menahan tawa, kebas rahang asyik duk gelak tak terkata.

kalau ada yg kata, Hello!! kau ni dari utarid kah atau marikh! sampai si matlutfi yg glamer lg masyhur ni pun kau baru nak kenal? FINE! dan kawan2 sengetehan, terima kasih mengenalkan aku pada satu sisi kehidupan yg xpernah aku tau sebelum nih...[ececeh ayat mantop :P]


2 comments:

KeMatZ said...

aku tau siapa yang kenalkan kau dengan matluthfi ni ...

heheheheh

Kopi Susu said...

kau org lahh..! siapa lg..:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...