02 July 2012

berpesta di pesta buku

lately ni asik duk berpesta ajhe..jumaat berpesta durian di Antarabandar, ahadnya plak berpesta sakan kat pesta buku SACC. bagi ulat buku dan penggemar buku tegar, event2 macam ni mmg saat yang di tunggu2 setiap tahun.

So, memandangkan plan menggunung wiken ni semuanya xmenjadi, aku dgn jayanya telah memaksa satu2nya adik pompuan aku yang rupawan, supaya mengheret aku sama ke mana saja aktiviti dia weekend nih. so, sabtunya aku berjaya memujuk nya supaya membawa aku ke KL. huaaaaaaaaaa.......jenjalan KL dgn si adik mmg heaven wooooooo......:)

Dan ahadnya pulak aku berjaya meracun dia lagi untuk ke pesta buku selangor di SACC. memandangkan awal2 lagi aku dah listkan buku2 yang aku nak beli. so, kira senang dan cepatlah kerja aku. carik booth pilihan dan grab ajher mana2 yg aku dah liskan td. Tapi harem jugak lah...aku dah tergrab 2 buku yg xde dalam senarai aku. dan tertinggal 2 buku jugak yg sepatutnya aku grab.hailaaaaa...!!!

buku2 yang aku dah grab...tp tatau bila plak nak khatam nih. yg beli taim KLIBF ri tu pun ada yg tak terbaca lg...:P

Antara buku hasil tangkapan iza. dan aku nak blajar baca buku2 yg mcm ni pulak. mana lah tau jatuh cinta kan..!!!

memandangkan kami dah dapat apa yang kami nak. apalagi pulang ke pangkal jalan la katanya. Dengarnya, ada lagi pesta yg sedang berlangsung Putrajaya. harap2 sempat lah ke sana nanti. Mana lah tau jumpa orked2 rupawan yg boleh di titip buat mak tersayang.

6 comments:

dhiashahida said...

kata orang banyak membaca luas pengetahuan...happy reading novel.:)

iqa said...

saya pegi semalam.
byk juga borong.hahaha

Nur Suhada said...

Wah, Tasawuf Cinta!

Minat baca novel erk? Samalah kita. :)

Kopi Susu said...

dhia : kann...:)

iqa : sya rasa nak repeat ajher nih...tp memandangkan dh nak dekat puasa....sabar

shuhada ; :)

Kopi Susu said...
This comment has been removed by the author.
E'in said...

byknye die beli novel.. jeles! huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...