LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 April 2012

delima

sebenarnya aku sedang dalam dilema. mau ke mana ujung bulan nih. owhh..jauhnya aku menjangkau..kalau orang lain duk pikir ke mana ujung minggu nih... yg aku teradvanced le pulak.

Cuti pun dah terapply jugak terappoved tetapi destinasinya pulak masih samar2. aku dalam dilema memilih. bukan memilih calon suami acayy..!!! agak2nya kemanakah aku hujung bulan nih..boleh ke kes aku nih diketegorikan macam di telan mati emak di luah mati bapak.



Gunung Yong Yap (7113'), Perak



Gunung Ayam (4934'), Kelantan

masih ada masa ladi nak menimbang, menolak, menambah, membahagi segala macam persoalan. owwhhh tak kisahlah aku ke mana ujung bulan nanti, yang penting aku akan kembali ke siri penjelajahan tanpa tamadun itu.

1 comment:

dyabunga said...

apa lagi holiday lah..seronok tu.. banyak tempat yg menarik blh pergi