LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 March 2015

siri Jelajah Temerloh @Lata Meraung



Lama dah tak update apa-apa. Bukan sebab tak de bende yang nak di kongsi. tapi lebih kepada masa yang tak melimpah ruah macam dulu. kalau ada pun penyakit malas dah beraja.

OK,jom aku nak kongsi sikit pasal trip aku ke rumah kak ina February lepas. Kami sempat berkelah @Lata Meraung yg memakan masa lebih kurang 45minit dr Kg. Jenderak Selatan. Awal pagi tu makcik Sally dah siapkan lauk tengahari, bekalan buat kami berkelah nanti. terima kasih makcik Sally..!!!

Aku kira, Lata ni kurang di kunjumgi mungkin atas sebab lokasinya yg agak terpencil. atau aku yang salah timing duk bekelah taim org lain duk sebok shoping raya. Tapi tempat ni memang masih suci dan bersih. dan harapharap kalau berkesempatan kesana lagi keadaannya masih bersih.
Aku dah. Korang bila lagi. :)

No comments: