LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 March 2015

Jeram Toi @Jelebu

Mandimanda kat Jeram Toi tak termasuk pun dalam agenda kami sebenarnya. Kebetulan saje ternampak signboard dalam perjalanan pulang melalui jalan lama Jelebu garagara nak elak jammed punya pasal. 

Mereka yg dari semalam duk sebutsebut nak mandimandi terus membelokkan kereta bila ternampak ajher  pandu arah ke simpang Jeram Toi.


Kalau sekadar nak main rendamrendam kaki, boleh la singgah ke Jeram Toi. Tak rugi pun. Seronok jugak melihat gelagat keanakan pakcikpakcik lanjut usia ni. lain maca m lak naik syeiknya.

Gitu lah kekdahnya cerita Jeram Toi aku. 
 

 

No comments: