04 July 2014

Madame bokary by pelangi bin awan & fikri kacak

Dah lama rasanya tak buat apaapa review pasal novelnovel ni. Selama tak ada apaapa review bukan bermakna aku tak membaca. Atas dasar membaca itu pelita hidup mana mungkin amalan itu aku tinggalkan.

Kali ni buat sekian kalinya aku nak share pasal buku madame bokary hasil tangan pelangi bin awan jugak si fikri kacak keluaran sendiket sol-jah.

Berbanding hasil tangan pelangi aku lebih suka Tulisan fikri kacak. santai. dr awal sampai ke hurup terakhir  memang buat aku tak kering gusi. Kisah stoller Paling buat aku hilang kawalan. 

Sebenarnya tulisan pelangi juga tak kurang hebatnya. Cuma pada aku olahannya agak serius dan ada ketikanya buat aku nak kesat ujung mata. namun penuh pengajaran.

Dan madame bokary pada aku memang benarbenar sweet. Sama sweet pada saat buku ini di tulis. Bagi penggemar ceritacerita santai, ini jawapan nya. Korang yang belum ada koleksi madame bokary, apa tunggu lagi. Ini cetakan pertama dan terakhir okey. Jangan kata aku tak ingatkan bagitau pulak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...