LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08 July 2014

Buka Puasa @Pak Usu steamboat cum Ecam terkena

Plan asalnya, dating 3some ni hanya buka puasa makanmakan biasa. Tak sangka rupanya tarikh date buka puasa kami sama pulak datenya dengan date birthday si ecam.

aku apa lagi..terus memasang strategi tuk menepungkan ecam. Setelah perancangan singkat yg duk aku rancang dengan apis. Petang tu sebelom 7petang kami dah duk tercongok kat pak usu steambot.

aku yg menahan diri memberi ucapan selamat hari lahir ecam sampai lah si apis sampai dengan kek. Strategi tu. Penyamaran dari menjadi suspected.

Apapun doa aku semoga kau lebih bahagia di usia yg baru kawan. Dan harapharap apa jugak citacita kau akan menjadi nyata.

No comments: