21 April 2014

liga super #JDT vs PKNS

lama rasanya tak lakukan apaapa aktiviti blog lately nih. nak kata sibuk tahap cipan tak de la pulak. hmmmmm... jin apa la yg dah rasuk aku kali ni. 

Berkesempatan melawat tapak blog nan hado ni, aku gunakan sebaiknya. kali ni aku nak share crita 2minggu lepas. aku berpeluang menyaksikan liga super live dari stadium Shah Alam JDT menentang PKNS.

Mcm selaluselalu, bila taim aku turun padang menyaksikan perlawanan bola, bukan perlawanan yg aku teruja nak tatap. tapi aku lagi teruja duk melihat gelagat ultras yg tak pernah lelah melaungkan lagulagu semangat untuk pemain.

tapi menonton bola live kali ni agak lain. mana tak nya, si Azam berjaya men JDT kan panyokongpenyokong Gergasi merah Kuning, Red worrior jugak pasukan tok gajah. Apa ada hal. 1 Malaysia kata. Tak kira apa pun bendera yang kau pegang, kawan takkan berubah jadi lawan. semuanya terbukti di sini.



Macam aku kata, bukan perlawanan bola yang aku duk tunggu dengan teruja, tapi selain pasukan sorak pasyukan, ni adalah salah satu cara aku berkumpul dengan kawankawan yang susah di ajak lepak larut malam dek kekangan waktu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...