LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 December 2013

PeLejen 0033

Tajuk Entry dah ala2 perisik rahsia james Bone baq hang...!!! tapi ni bukan lah crita pasal perisik rahsia ke hape. Tapi sesuatu yg lg ossem dari segala macam bende. Tak caya!!! silakan... tapi nanti kalau korang dah takde peluang nak milikinya lagi jgn cakap takde saper  habaq p kat hangpa naaa

bila dengar ajher yang lejen bakal melahirkan kad diskaun, aku memang duk berangan nak memilikinya. kalau boleh aku nak menjadi pemilik kad 0001. Namun apakan daya, 0033 pun dah di kira cukup bertuah. Lepas ni boleh la melejen tak kira masa sebab aku dah ada kad ahli. Dapat diskaun kot. ^.^


#Aku pelejen berdaftar..!!! korang bila lagi!!! ^.^

No comments: