LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 October 2013

menghoyan makan doyan

bayar RM 20 dan makan lah sampan pengsan. Ini cerita menghoyan makan doyan dulu, niatnya sudah aku sampaikan lama cuma hajat terlaksana setelah aku rasa seakan tiada harapan. mencarik pemakan durian tegar yang boleh diheret bersama selepas waktu kerja bukan lah kerja yg sangat senang. Tapi hari tu entah bagaimana tibatiba seorang yg aku kira bukanlah pemakan durian tegar mengutarakan hajat membawa kami ke lubuk durian di SS2 PJ. 

Aku yg sememangnya tertunggu2 akan ajakan serupa ini tak tunggu lama untuk mengatakan ya.  tanpa lengah ajakan azam aku sambut dengan senyum lebar. Selain aku n azam, paduan Pop & bubul, melengkapkan team makan durian kali ni.

Sememangnya  di sini deretan kedai2 durian boleh membuat kau pusing. gampang!!! pilih ajher kerusi meja mana yang kau rasa selesa. dan makanlah sampai kau rasa kau dah tak mampu nak hadam. makan durian ditemani musik2 klasik dalam otak memang sangat heaven.!!!

 

Macam2 jenis durain yang aku kira entah dari jeruk mana punya nama kau akan jumpa kat sini. kalau sebelum ni kau hanya tau D24 Musang King kat sini lebih dari sepuluh nama durian kau akan jumpa. percayalah. korang memang patut cuba..!!! ^.^

#memang pengsan durian belum nak hadam dah duk bantai nasik lemak depan pasar babi.

No comments: