05 August 2012

Abg Checak Get well soon!

Terkejut dan sedih! tu perasaan aku bila mula2 dapat tau berita tentang tragedi kat gunung ledang hari tu. nak2 pulak mangsa adalah kenalan aku sendiri. walaupun xselalu mendaki sama tapi dek kerana keramahan dan sikapnya yang terlebih gula luar biasa, membuat kami senang sangat dgnnya.


CBL 2011 ~tringat n tringin lempeng CBL~

picca re
mbat dr Fb si arexam

Semalam baru berkesempatan melawat abg checak kat hospital. Ternyata dier kuat dan tabah orangnya. aku tak dapat bayangkan kalau aku yang berada kat tempatnya. Bayangkan dier jatuh setinggi 20M ke dalam gaung. nauzubillah.

Dalam keperitan menahan kesakitan sempat lagi abg checak bergurau senda. aku kagum... dier mmg Tabah..! dan soalan pertama yang keluar dari mulutnya semalam.." bila nak trekking sama lagi.." part ni buat aku lagi tacing...sumpah!!!

Jom kawan2, kita sama2 doakan kesihatan abg checak! moga2 ALLAH balas segala kebaikan dier dgn memberi kesihatan yg baik di tahap maksima. Semoga abg Checak & famili tabah, sabar dan kuat. Kami semua sayang abg Checak.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...