LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 March 2017

Buku lagu

Zaman kanak kanak kau tak cukup colour kalau kau tak de buku lagu atau buku biodata ni. aku ingat zaman aku dulu je yang main buku lagu buku biodata ni. Zaman anak buah aku yang lahir pasca melinium ni pun ada ok. Siap ada buku fesyen lagi. mujur ajher bukan buku resepi. Aku nak mintak copy la kalau ada jugak.

Otak terus melayang kezaman kanak-kanak aku saat melihat buku lagu anak buah aku ni. Mana taknya, aku pun ada buku sama macam ni jugak dulu. Zamanzaman kumpulan feminin exist 4U2C spin nana tangah top taim tu. dalam buku lagu aku memang penuh lagulagu diorang ajher la. Siap ada acahacah band sebab minat giler dengan exist dulu. sekarang kawan acahacah band dulu semua dah jadi mak. kenangan betol ^.^

No comments: