LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 February 2017

Mini gathering gadis semasa @Rizqin Steamboat & Grill

Gathering kecilkecilan penghuni 090507 dulu. Tanpa Dayah dan Ani memandangkan masingmasing sibuk ber anak Kecik. Rasanya last gathering macam ni tiga tahun dulu kot. Kalau di kira jarung jarak yang memisahkan keberadaan kami boleh je nak gathering harihari. Tapi dek kekangan masa yang tak penah nak cukup, walau dekat mana pun tetap susah nak berkumpul. Maklum la sebahagian kami dah ber title ibu dah isteri.

Kali ni gathering kami di Rizqin steamboat. First time cuba tempat ni. OK la dengan harga yang di tawarkan. Susah nak jumpa steamboat & grill dengan harga kurang RM 20 kan sekarang ni. 

Apapun selamat maju jaya untuk kawankawan semua..ada masa kita bergathering lagi. Mana tau lepas ni perancangan ke Pulau Kapas di perkenan kan Nya. In Sya Allah :)

No comments: