26 November 2014

air terjun Berkelah

selama ni aku asyik mendengar tentang kecantikannya sahaja. kali ni aku berpeluang menikmati sendiri keindahan yg sering di perkatakan tu. Katanya ada lebih kurang 3 spot yg termashur di sini. Kolam 1 kerana keindahan air terjun berkembarnya. Kolam 2 dikenali juga dgn jolokan kolam sampan dek kerana betuknya yg seakan sampan. Kolam 5 dan 7 lebih mencabar untuk aktiviti tiruk juga lebih superb keindahannya.

Sumpah kalau di kolam 1, 2 dan 5 aku hanya melayan kawan2 yg duk sakan merakam keindahan sungai berkelah, tapi di kolam 7 aku tak mampu menahan gelora untuk merakan keindahannya. Sumpah!!! kau tak kan dapat sungai, waterfall yg se superb ini di manamana.

kalau waterfall yg superb begini memang aku akan repeat la kan..tapi taim repeat tu aku nak make sure aku dah boleh kuak lentang kuak kupukupu. insyallah. ^.^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...