LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 October 2014

nasik kawen nana_Eiji

Ni cerita kawen adik sepupu aku si nana. kawen dah makcik ni....selamat pengantin baru nana eiji. semoga ikatan yg di bina berkekalan selamanya hendaknya. Rasa dah tua sangat pulak aku. mana taknya, ramai adikadik sepupu aku yg dah melangkah ke alam rumahtangga.

Dulu, kalau balik kg abah, memang si Nana antara geng mandi sungai aku. Ye lah, kat kg abah je yg ada sungai paras buku lali, nak mandi sungai kat kg mak, memng alamat kena libas getah paip la aku (baca sebab dalam giler). haaiiiiilaaa....how times fly.
  
Sekarang masingmasing punya kehidupan sendiri, jgn kan nak mandi sungai even nak jumpa pun sekarang payah. syukur teknologi mengeratkan kami. heh!

Apapun selamat pengantin baru sekali lagi Nana Eiji. ^.^

No comments: