LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 August 2013

Piala M'sia'13 : PKNS FC vs Southern Tiger

Kempen Piala Malaysia 2013 dah pun bermula. aku berkesempatan menyaksikan PKNS FC mengatasi JDT dalam perlawanan pembukaan Kumpulan B secara langsung minggu lepas. Walaupun tewas, penyokong2 Harimau Selatan tak kan berganjak OK!!!

Ni yang aku seronok bila turun padang melihat sendiri secara langsung perlawanan Bola Sepak. Ultras Harimau Selatan non-stop melaungkan lagu-lagu semangat buat pemain. 

Aku kira banyak peluang yang tak di gunakan sebaiknya oleh team JDT itu malam. dan mungkin jugak pemain2 terlalu ghairah nak memburu gol, sampai banyak aspek teknikal yabg mereka pandang remeh.

Overall pada aku, banyak improvement yang JDT patut buat. Kalau tak memang ke laut la kan. YA!! aku bukan lah orang nya yg layak membahaskan pasal isu ni. Apapun buat pasukan JDT, Ayuh!! bangkitkan semangatmu, hapuskan semua musuh2mu.


No comments: